emiliaelisabethh

Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Blubb.

Av Emilia Lindström - 20 september 2013 16:41

Hej, 


va ett tag sen jag skrev, och som sagt har jag behövt lite tid för mig själv.

Nu är det slutdeppat och jag ska klara av detta liv, jag ska sluta göra illa mig själv.

Och jag ska börja uppskatta livet, man lever bara en gång, och jag ska ta vara på den tiden, och rent ut sagt skita i alla som försöker trycka ner mig. DEt finns inte en människa som lever ett helt perfekt liv.

Le, och gå vidare.


Jag mår förvånansvärt bra just nu, och har gjort dem senaste dagarna.

Jag är glad att jag är den jag är, och jag är glad att jag gjort valet att stanna på denna jord.



Det är fucking FREDAG, och jag har inte ett piss för mig ^^

Jag vill supa, så är det fest nånstans, SKRIV!

haha... 


Nemen, blubb... blåsfisk.

jag har tråkigt och fan... åh..


Ahja, här får ni en vääääldigt vacker bild, så skriver jag ikväll eller något. 

Pusshej.

 



Everyday is the best day ever, life is what you make it'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Lindström - 21 september 2013 08:12


Helloj.   Nyss vaknat, såhär är det, gå upp 08:00 på en fucking lördag, så är det att ha en hund, valp. Menmen.. ja. Jag var med Sandra hela kvällen igår, och så träffade vi Samme någon timme, sen drog vi alla hem. Försökte ringa bajsungen ...

Av Emilia Lindström - 11 september 2013 23:43

Hej,   Det kommer vara en väldigt dålig updatering nu tror jag. Min pojkvän har gjort slut med mig, så jag kommer behöva lite tid för mig själv. Bygga upp allt som precis har rasat.   Hur kan man glömma någon som funnits där i ett år?  ...

Av Emilia Lindström - 10 september 2013 16:12


  Hej, hela min kropp håller på att dö könns det som, JAG SKA ALDRIG NÅGONSIN JOBBA PÅ ETT STALL!   fyfan säger jag bara.       mår bara allmänt dåligt idag, så idag blir det inget långt roligt inlägg, utan ni får en bild sen går jag oc...

Av Emilia Lindström - 9 september 2013 18:49


  I've been beaten down, I've been kicked around,  But he takes it all for me. And I lost my faith, in my darkest days,  But he makes me want to believe.   They call him love, love, love, love, love.  They call him love, love, love, love, lo...

.

Av Emilia Lindström - 8 september 2013 22:31


Halloj,   Kom precis hem, och nu sitter jag i sängen med Doris bredvid mig (a) Har träffat Sandra, Pizo, Sofia, Erika m.fler idag, det va skönt faktiskt, att umgås med sina vänner. Det tråkiga var att Doris gjorde sig illa i hundrastgården nä...

Presentation


Hej jag heter är Emilia och är snart 16 höstar.
kommer berätta om mina dagar, mitt liv och mitt intresse för hundar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards