emiliaelisabethh

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Emilia Lindström - 5 september 2013 22:22

Hej, detta är mitt första inlägg på denna blogg. (noshit)

Haha, nemen. 

Idag har jag varit i skolan, och äntligen känner jag mig motiverad till att gå till skolan. 

Äntligen trivs jag, och gör något jag tycker om. 

Min praktikplats blev på NBTR (nybytorshällaridklubb). 

Inte direkt vad jag ville, men det duger iaf.

Jag och Felicia käkade lunch på café hit o dit idag, tacobuffé. 

Pratat massor med den bruden idag, jag tror aldrig jag pratat så med någon jag inte "känt" förut.

Jag har så svårt att lita på folk, men de kändes bra. 


Jag saknar min pojkvän något otroligt, snart en hel vecka i en tom säng, helt ensam. 

Får ta och mysa med min bebis ist. Hon är min livsglädje just nu'


Var positiv Emilia, var positiv!


Nu blir det sängen, (med Doris), haha, och bara mysa, tänka, och bara andas ut, 

för det är en ny dag i morgon, och vem vet vad som väntar?


Nej jag har ingen aning om vad jag snackar om... haha.


Skriver i morgon innan skolan om jag hinner, annars skriver jag när jag är i skolan. 


Puss.


Presentation


Hej jag heter är Emilia och är snart 16 höstar.
kommer berätta om mina dagar, mitt liv och mitt intresse för hundar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards