emiliaelisabethh

Alla inlägg den 8 september 2013

.

Av Emilia Lindström - 8 september 2013 22:31

Halloj,


Kom precis hem, och nu sitter jag i sängen med Doris bredvid mig (a)

Har träffat Sandra, Pizo, Sofia, Erika m.fler idag, det va skönt faktiskt, att umgås med sina vänner.

Det tråkiga var att Doris gjorde sig illa i hundrastgården när hon busade med Bella. 

Hon började skrika och haltade, och jag är som jag är, får panik, börjar gråta.

Men de var ingen fara, hon vart lika rädd som jag bara.


Ligger och funderar på allt, och allting har förändrats, och jag hatar det.

Folk är annorlunda, eller blir annorlunda när dem umgås med en viss person.

Jag saknar hur det var, men det som var kanske inte är menat att vara?

Jag har ingen aning, och är bara allmänt rädd för att förlora vissa personer i ur mitt liv.

Jag vet inte, jag är en sådan där person som kan gå och älta på en och samma sak i 10000 år..

Nej men, fundera på en sak, om och om igen, dra mina egna slutsatser och sen blir det ett helvete.

Och sen kan jag göra en jätteliten grej hur stor som helst, starta världskrig.

Jag är så som person, och jag har blivit 157860 gånger bättre, men det är fortfarande så.

JAG HATAR DET.

Jag trycker ner mig själv psykiskt genom att tänka så mycket på allt.

Och jag pratar typ inte med någon om det heller, jag liter inte på någon som jag inte känner utan och innan. 

Och knappt dem pratar jag med.

Det finns inte en person som vet allt om mig, allt om mitt liv, allt som hänt.

Och det drar ner mig oxå, eftersom allt växer i mitt huvud.

Men inget mer om det nu!


Jag saknar Tobias :( 

Det är så tomt i sängen utan honom, man är så van att ha någon där, och sen när man sover själv så är det jätte tomt..


Nu ska jag försöka sova, praktiken börjar i morgon, ska vara där kl.08:00

här får ni en supervacker bild, puss&godnatt.


 

Av Emilia Lindström - 8 september 2013 09:09

Godmorgon på er,


Nackdelen med att ha en valp, är att man måste gå upp tidigt, för tt hon inte ska kissa på sig, inne..

blöö, men men, jag älskar henne ändå.


Skrev inget inlägg igår innan jag gick och la mig.

Men kvällen slutade med att vi gick ner till "hamnkiosken",YEEEY, eller?

haha, sen när vi kom hem slog jag och tobias på en film, och bara myste lite!


Just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet, skriver ett inlägg och har förbannat ont i ryggen.

Har gett Doris mat, så strax blir det att gå ut med henne. 

Jag måste verkligen träna hundmöten med henne, ahah, hon vill fram till ALLA och busa.

Det fungerar inte att distrahera med godis heller..


En riktigt långpromenad låter skönt tror jag, 

Det är så skönt att bara gå på morgonen, med musik i öronen, och bara fundera. LOVEIT.


En väldigt vaaaacker bild nu såhär, nyvaken o grejer! 


hah, skriver sen, puss&kram.


       


Presentation


Hej jag heter är Emilia och är snart 16 höstar.
kommer berätta om mina dagar, mitt liv och mitt intresse för hundar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards