emiliaelisabethh

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Emilia Lindström - 7 september 2013 22:01

Hallojsan, 


Precis kollat klart speedwayen med min kära pojkvän och min mor. 

Både mamma och Tobias spelade och förlora allt dem spelade... haha.

Nu sitter jag och Tobbe på balkongen, röker och jag skriver ett inlägg här.. 

Vi har jättetråkiiiiiiigt.

Skulle eventuellt träffa Felicia på en cigg, men hon kan inte just nu, bajs på henne!

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. haha.


Sitter och snapchatar med mathilda och mange just nu, och tobias sitter och garvar till någon video han kollar på.

Vilket liv jag har, ööööööhhhh.


Nej snart blir det väll ut med vovven iaf, så får vi se vad som händer. 

Skriver förmodligen ett inlägg sen, vi höres!


puuuuussss.

 

Av Emilia Lindström - 7 september 2013 13:02

Hallojsan, 


Jag vaknade första gången vid 7, gick långpromenad med Doris, somnade om och vaknade vid 11. 

Nu sitter jag och väntar på att badrummet ska bli ledigt så jag kan dusch och göra mig lite i ordning.

Vet inte riktigt vad som händer idag, men planerna är väll iaf att jag och Tobias ska hitta på något.

Som jag saknat han (a)


Sitter just nu och lyssnar på musik, snapchatar med Felicia, och skriver här.

Jag är helt död i hela kroppen känns det som, har ont överallt och är fett seg i huvudet. 


Tanken var från början att jag och Tobias skulle till badhuset och mysa, men min hundvakt kunde helt plötsligt inte.. Men men, vi kan nog hitta på något annat kul.

Ikväll är det SGP, (speedwaygrandprix), gaaaah, bästaste!

DEt är ju lite synd att Emil Sayfutdinov inte ska köra, det var ju han jag höll på..

Men nu blir det Tai Woffinden (trorhanstavasså), som jag kommer hålla på, 

Älskar speedway lördagar med min älskade lilla familj.

Ni som bor i krusgården, håll för öronen ;)


nemen, gah vad tråkigt jag har.. 

och nu spolade tobias inne på toan, så tror han har skitit klart..

Så nu ska jag hoppa in i duschen.


 


Hejs'

Presentation


Hej jag heter är Emilia och är snart 16 höstar.
kommer berätta om mina dagar, mitt liv och mitt intresse för hundar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards